Køb af billet hos safeticket

Når du køber billetter hos Safeticket skal du gennem et købsforløb i fem enkle trin.

1. Vælg arrangement

For at starte dit billetkøb hos Safeticket skal du først vælge det arrangement du ønsker at købe billet til.

2. Vælg billetter

Når du har fundet det ønskede arrangement skal du vælge de billetter du ønsker at købe.

Du skal samtidig vælge mellem at få billetterne tilsendt pr. e-mail så du selv printer dem ud, eller sendt med posten.

Hvis du forsøger at købe billetter i flere browservinduer på samme tid vil dette medføre en fejl og du kan risikere at skulle starte dit købsforløb forfra.

3. Indtast kundeoplysninger

Når du har valgt dine billetter skal du indtaste dine personoplysninger til brug i købsprocessen.
Du skal oplyse følgende data for at købe billet hos Safeticket: Navn, adresse, postnummer, bynavn, telefon & e-mailadresse.
Enkelte arrrangører forlanger yderligere oplysninger, f.eks. personalenummer til en lukket fest, eller årskortnummer til en fest på en uddannelsesinstitution.

Oplysningerne bruges udelukkende til at registrere dit billetkøb og videregives ikke til andre end arrangøren.

4. Betal online

Når du har valgt dine billetter og udfyldt kundeoplysninger skal du betale din billet online. Betalingen foregår via en krypteret forbindelse og det er derfor sikkert at benytte vores betalingsløsning. Du kan blandt andet betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB og American Express.

5. Kvittering

Når din betaling er gennemført vil du modtage en kvittering for betalingen og hvis du har valgt "PrintSelv" som leveringsform, et link til din billet. Begge dele er naturligvis også sendt til dig som e-mail. "PrintSelv" billetter leveres som PDF dokument.
Hvis du har valgt at modtage din billet med posten, så fremsendes denne med Post Danmark og du modtager derfor kun en kvittering online.
Mister du din billet, kan du kontakte arrangøren for at få genudsendt din billet.